• Officiële dealer van Riverdale en J-Line
  • Gratis verzenden vanaf 100 euro!
  • Bestel vandaag nog
  • Op=op!
  • Like us on facebook

Veelgestelde vragen

Heb je vragen kijk dan eerst of je je vraag hieronder terug kan vinden.

De webshop is altijd open. We verzenden in België en je kunt betalen in een veilige omgeving. Voor andere landen, gelieve contact op te nemen met ons.

 

BESTELLEN:

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Voor alle informatie over In2Deco, ga naar onze website, www.in2deco.be.

Voor vragen over de webshop is er rechtsboven een contactformulier. Ook kun je rechtstreeks mailen naar frederik.dupont@outlook.be.

Je kan ons ook bellen. Het telefoonnummer vind je eveneens op de contactpagina.

Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuur adres.

Ik heb de bestelling afgerond en ontdek dat ik nog iets wil bestellen. Hoe voorkom ik dat ik 2x de porto moet betalen?

Bij bestellingen onder de 100 euro bedragen de verzendkosten 7,50 euro. Boven de 100 euro zijn de verzendkosten gratis. Wanneer je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling, maak dan een tweede order en in het betaalproces kies je voor ' Gratis ophalen in Dadizele'. Op deze manier betaal je geen verzendkosten. Om de beide orders samen te voegen stuur ook een mail naar frederik.dupont@outlook.be. Let op, dit kan wel enkel indien je pakket nog niet werd verstuurd. 

Ik wil het als cadeau versturen, kun je het voor mij in cadeau papier versturen?

Ja dat kan, wanneer je dat aan geeft in commentaar/opmerking aan het einde van de bestelling zorgen wij ervoor dat het mooi verpakt verstuurd wordt.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dat kan alleen wanneer je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo spoedig mogelijk contact op met ons. Email: frederik.dupont@outlook.be of bel naar 0494/98 82 72. 

Hoe gaat In2Deco om met mijn persoonlijke gegevens?

Wij staan garant voor je privacy. Wij gebruiken de door jou opgegeven informatie, zoals naam, adres, telefoonnummer, creditcardnummer, uitsluitend voor het verwerken van je bestelling en het bijhouden van onze administratie en belastingaangiftes. De informatie wordt niet gebruikt voor andere doeleinden van commerciële of niet commerciële aard. die niet direct gerelateerd zijn aan In2Deco, zonder dat daarvoor vooraf om je toestemming is gevraagd. (Voor meer informatie, lees verder op onze privacybeleid pagina).

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

Je vind onze algemene voorwaarden hier

 

BETALING:

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij In2Deco?

Je kan betalen met Bancontact. Wij accepteren ook Mastercard en Visa creditcards. Je kunt ook gebruik maken van PayPal. Wij verzenden geen pakketten onder rembours. Mocht je niet in het bezit zijn van een creditcard of internetbankieren dan kan je ook kiezen voor “Vooraf overmaken”, of een email sturen naar frederik.dupont@outlook.be  om te kijken hoe wij je verder kunnen helpen. Houd er wel rekening mee dat een andere betalingswijze meer tijd vergt. Indien u een zakelijke klant bent, kan u ook opteren voor betaling via factuur.

Hoe gaat de betaling?

In2Deco werkt met de beveiligde betalingsomgeving van Mollie. Tijdens het afrekenproces word je in verschillende stappen hier doorheen geleid.

De betaling lukt niet. Wat nu?

Soms lukt het niet om de betaling rond te krijgen. Wat je kan doen is de betaling opnieuw proberen met een ander betaalmiddel. Wanneer dat ook niet lukt, kun je de order helemaal opnieuw doen. De eerste order (die niet betaald is) wordt uit het systeem gehaald. Wanneer de tweede poging ook niet lukt, kun je mailen naar frederik.dupont@outlook.be.

Wanneer je rechtstreeks op onze bank wilt storten, graag op BE17 7360 5811 8121 met vermelding van je naam en het bestelnummer van de nog niet betaalde bestelling. Stuur ook een mail naar frederik.dupont@outlook.be  zodat de boekhouding gevraagd kan worden om een bevestiging. Wij krijgen namelijk niet automatisch bericht van de bank.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van je bank. Normaal gezien mag je rekening houden met maximum een 3-tal werkdagen. Mocht u geen bestelbevestiging ontvangen hebben en/ of geen verzendbevestiging, geef ons een seintje. Bij voorkeur per mail naar frederik.dupont@outlook.be of bel ons op 0494/98 82 72.

Hoe garanderen jullie de veiligheid van de creditcard betaling?

De pagina waarop je je aankopen verricht is de betaalprovider Mollie of Paypal.

De veiligheid van je betalingen is voor deze betaalproviders een voortdurende zorg. Hun team van specialisten houdt zich doorlopend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelen in dit domein, om je een veilige en betrouwbare dienst te leveren. Voor meer informatie, lees verder op de website van Mollie of Paypal.

Zijn de prijzen op de In2Deco webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW, volgens het Belgische tarief.

 

VERZENDEN:

Wat betaal ik aan verzendkosten naar een adres in België?

De kosten zijn afhankelijk van het bedrag dat je hebt besteld. Bij bestellingen onder de 100 euro betaalt je 7,50 euro verzendkosten. Voor alle bestellingen boven de 100 euro is de verzending gratis.

Ik wens het op te halen bij In2Deco.

Er is de mogelijkheid om een pakket op te halen bij ons. Deze mogelijkheid is zichtbaar in het betaalproces nadat je een Belgisch adres hebt ingevoerd. Het ophalen kan elke zaterdag van 10 tot 18 uur of na afspraak maar pas nadat je een bericht ontvangen hebt in je email wanneer het pakket klaar ligt. Ook maken we een ophaalreservering via de email. Check je spam, mogelijk is het bericht daarin verdwenen.

Hoe lang duurt het verzenden van mijn pakket?

Wij verzenden elke dag, tenzij het artikel niet op voorraad is bij ons. Sowieso krijg je een melding indien dit het geval is. Ook word je geïnformeerd over hoelang het zou duren. Je kan altijd ervoor opteren om de bestelling te annuleren of toch te laten doorgaan. Is het artikel bij ons op voorraad, wordt de bestelling op dezelfde werkdag, of de dag erna ten laatste, verzonden.

We werken met Bpost pakketdienst. De levering is in België 1 tot 3 werkdagen vanaf afgifte bij een Bpost postpunt.  Je krijgt bericht wanneer het pakket is afgegeven en ontvangt de barcode. Je kunt via Bpost kijken waar het pakket is met de barcode.

Verpakkingen

We hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht. 

Mijn order is niet binnen gekomen, wat moet ik doen?

Op de pagina met verzendinformatie van Bpost vind je een overzicht van de maximale overkomstduur van je pakket. De overkomstduur gaat in vanaf het moment dat je onze verzendbevestiging heeft ontvangen. In de komende periode is vertraging mogelijk. Als je bestelling na de maximale overkomstduur nog niet bezorgd is vernemen wij dat graag van jou per email: frederik.dupont@outlook.be.

 

RETOURNEREN: 

Wat is jullie ruilbeleid?

Wanneer je om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die je ontvangen heeft, kun je ze binnen 14 dagen na ontvangst, terug sturen naar In2Deco. Neem alstublieft contact met ons op per email: frederik.dupont@outlook.be. Stuur indien mogelijk het retourformulier dat u onderaan kan downloaden mee met het pakket. Stuur je goederen terug naar In2Deco, Millesteenstraat 65, 8890 Dadizele. Wij raden je aan om de goederen met verzendbewijs terug te sturen. De retour verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Het geld zal binnen de 14-30 dagen terug gestort worden. Graag ontvangen we het IBAN nummer van je rekening per e-mail: frederik.dupont@outlook.be.

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst.

Stuur je vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een email naar frederik.dupont@outlook.be  en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je vraag te beantwoorden. 

Met vriendelijke groet,

In2Deco, Dadizele, België

 

 

Herroeping
PDF – 30,6 KB